PODSUMOWANIE ROKU - PRODUKTY SPOŻYWCZE


Była to moja pierwsza herbata tej marki. Bardzo polubiłam tą mieszankę za jej lekki smak i brak goryczki. Można śmiało pić przed snem bo herbata jest bezkofeinowa. Marka produkuje herbaty certyfikowane, organiczne. Do produkcji mieszanek są wykorzystywane ekologiczne zbiory. Jedyny minus to słaba dostępność w Polsce. Czasem można natknąć się na produkty tej marki w TK Maxx. Opakowanie tej herbaty od razu mnie przyciągnęło a certyfikaty i skład jeszcze bardziej!

RECENZJA: TUTAJ







Tym razem zielona herbata. Tą kompozycję lubię za to iż nie jest intensywnie cierpka. Niektóre zielone herbaty takie są w smaku. Ta natomiast jest bardzo łagodna pod tym względem. W dodatku po wypiciu herbatki robi się nie co lżej na żołądku. świetnie się ją pije nawet latem. Herbata także jest certyfikowana i ma naturalny skład.


RECENZJA: TUTAJ







To kolejny hit minionego roku w kategorii spożywczej. Jest to herbata rooibos a wiec bezkofeinowa z dodatkiem naturalnego aromatu waniliowego. Wanilia świetnie podkreśla smak herbaty rooibos. Ja pije tą herbatę jak i większość herbat bez słodzenia. Smakuje wyśmienicie. Skład również jest naturalny a produkty tej marki także posiadają certyfikaty. 


RECENZJA: TUTAJ







Iście świąteczna mieszanka. Herbatki zostały mi już nie wiele jednak z pewnością poszukam podobnej kompozycji jak ta. Świetna herbata na chłodne dni. Rozgrzewa i poprawia nastrój przynajmniej mój nastrój. Mieszankę zakupiłam w TK Maxxx. Jest to produkt niemiecki a wiec na polskim rynku raczej niedostępny. 


RECENZJA: TUTAJ




Jak widać w tym roku królowały herbaty typu rooibos, o tym gatunku, jego właściwościach zdrowotnych więcej przeczytacie tutaj.

7 komentarzy:

  1. Herbaty to również mój konik :). Szczególnie lubię orzeźwiające zielone i oczywiście polskie :). Myślę, że wkrótce wprowadzimy je do naszego asortymentu sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie ta wierność względem tylko polskich produktów :)

      Usuń
  2. muszę się w końcu przekonać do picia herbat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja do picia kawy, ale tylko od czasu do czasu :)

      Usuń
  3. ja najczęściej piję tylko ziółka, a z kawy ostatnio orkiszowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zioła bardzo lubię :) Orkiszowej nigdy jeszcze nie piłam!

      Usuń
  4. uwielbiam herbaty i zioła, nigdy nie ciągnęło mnie do słodkich, gazowanych napoi typu cola.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło za każdy komentarz! Dzięki nim blog może tętnic własnym oryginalnym życiem, które każda z was współtworzy budując EKO wspólnotę tego miejsca w sieci.
Wszystkie komentarze czytam z uśmiechem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...