WYPRZEDAŻ SZAFY

W tej zakładce mam zamiar umieszczać informacje na temat rzeczy, przedmiotów wystawianych na portalach ogłoszeniowych przeznaczonych do m.in sprzedaży. Wszystkie oferowane rzeczy są moją własnością i  zostały albo prze zemnie kupione lub otrzymane od najbliższych i znajomych dawno temu. W ogłoszeniach tych umieszczam przedmioty różnej kategorii zarówno nowe z metkami jak i używane, które są moją własnością co najmniej pół roku (sześć miesięcy) i dłużej.

W kwestii ubrań posiadam rozmiary od XXS do L - z wielu ubrań już dawno temu wyrosłam a ze względu iż mam zaciąg do chomikowania to starałam się większość ubrań trzymać na tzw. "strychu" bo może kiedyś komuś się to przyda. Jeśli chodzi o rozmiary duże takie jak L to są to ciuchy, które najczęściej od kogoś dostałam z myślą, że do nich dorosnę, ale jak się okazało nie dorosłam. Niestety po woli zaczynam się z tym nie mieścić dlatego postanowiłam zabrać się za porządki strychowe. Być może oferowane prze zemnie rzeczy dostaną drugie życie :)

Posiadam też wiele ubrań, przedmiotów nowych lub w stanie idealnym, które były nie trafionym zakupem czy prezentem. Teraz podchodzę do założenia jeśli coś leży w szafie albo na półce co najmniej sezon i nie zostało ani raz użyte to znaczy, że tak już zostanie. Dlatego teraz staram się pozbywać zalegających rzeczy. Być może wam coś wpadnie w oko :)

TABELKA JAKOŚCI:

  • NOWY - z metką, nie używany
  • IDEALNY - nowy bez metki lub użyty raz, dwa razy, okazjonalnie
  • BARDZO DOBRY - używany w stanie nie zniszczonym i nie znoszony
  • DOBRY - mający oznaki użytkowania, małe defekty itp.
MOJE OGŁOSZENIA:

ubrania/torebki/buty/dodatki/biżuteria/akcesoria/kosmetyki i wiele innych...


http://www.vinted.pl/members/37027-tajnashii/ubrania
(kliknij w ikonkę - przeniesie Cię do moich ofert)


W sprawie ogłoszeń kontaktuj się poprzez serwis ogłoszeniowy lub poprzez szybką wiadomość mailową w zakładce KONTAKT 

Zapoznaj się z regulaminem dotyczącym warunków sprzedaży TUTAJ


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...