ZACHOWAJ ZDROWIE I MŁODOŚĆ NA DŁUŻEJ POPRZEZ NATURĘ

Oto kilka naturalnych sposobów, które pomogą Ci opóźnić oznaki starzenia się twojego ciała oraz wspomóc działania przeciwnowotworowe. Łatwiej jest działać profilaktycznie niż próbować cofnąć czas. 
Pomoże ci w tym antyutleniacz :)

NIE ZAPOMINAJ O BETA - KAROTENIE:


To barwnik w którym drzemie wielka siła. Odnajdziemy go w żółtych, czerwonych, zielonych owocach i warzywach (marchew, bataty, morele, brzoskwinie, nektarynki). Jest jednym z największych naturalnych przeciwutleniaczy. W organizmie beta - karoten przekształca się w witaminę A, która jest niezbędna do m.in. budowy nowych komórek.

ZADBAJ O GŁADKĄ SKÓRĘ Z POMIDOREM:

Te czerwone warzywa zawierają likopen, który jest kolejnym naturalnym antyutleniaczem. Według niektórych doniesień likopen korzystnie wpływa na zmniejszenie ryzyka zachorowania na nowotwory. Gotowanie pomidorów ułatwia przyswajanie tego dobroczynnego związku a więc do dzieła!


SELEN TO WAŻNA SPRAWA DLA TWOJEGO ZDROWIA I URODY:

Jest antyutleniaczek, który wraz z witaminą E zwalcza wolne rodniki i komórki nowotworowe. Opóżnia procesy starzenia się skóry. Żródłem selenu sa: ryby, czerwone mieso, kurczak, jaja, ziarna i nasiona, orzechy czy avokado.

WINOGRONOWA MOC NAPRAWCZA:


W skórce czerwonych winogron znajduje się potężny antyutleniacz resveratrol - polifenol dodatkowo działa anty nowotworowo. Usuwa negatywne objawy związane z zanieczyszczonym środowiskiem i z za długim przebywaniem na słońcu. Nasza skóra świetnie się regeneruje dlatego warto zjadać winogrona a także używać kosmetyków na bazie winogron.    

WYRUSZ NA POSZUKIWANIA LECZNICZEJ KORY:

Tajemniczy związek o nazwie pycnogenol to antyutleniacz, który bogaty jest m.in. w witaminy A, C, E oraz związki korzystnie działające na opóźnienie procesów starzenia. Gdzie go odnajdziesz? W korze sosny nadmorskiej. Ponadto związek ten zapobiega tworzeniu się zmarszczek a już istniejące wygładza.

WALCZ Z PRZEBARWIENIAMI:

Borykasz się z przebarwieniami skóry? Kwas kojowy poradzi sobie z piegami czy plamami barwnikowymi. Pozyskiwany jest z niektórych odmian grzybów. Ma łagodne działanie na skórę. Przenikając przez naskórek wyrównuje rozkład pigmentu. Po kilkunastu tygodniach regularnego stosowania zobaczysz efekty. dodatkowo podczas kuracji możesz wspomóc się ekstraktem z morwy i witaminą A, które wykazują korzystne oddziaływanie na równomierną pigmentację.

ŻYWICA OLIBANOWA TEŻ DZIAŁA:

Ma działanie spowalniające starzenie się skóry. Ochrania ją i hamuje postępujące defekty. Radzi sobie również z niwelowaniem negatywnych czynników wywołanych stresem. Szukaj jej w różnych kosmetykach.




Zapraszam także na posta, który opublikowałam już jakiś czas temu TUTAJ. Tematyka powiązana z dzisiejsza notką :)

PS. DO NIEDZIELI TRWA ROZDANIE KOSMETYKÓW ALTERRA. ZAPRASZAM TUTAJ.


9 komentarzy:

  1. a winogrona jem kilogramami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię. Jak się dorwę to ciężko mi przestać :)

      Usuń
  2. ja mam wciąż problem wcianiem warzyw i owoców he

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam i mogła bym żywić się tylko i wyłącznie owocami. Z warzywami co poniektórymi natomiast też mam małe problemy ale pracuje nad tym:)

      Usuń
  4. O pomidorach,marchwi i jajkach słyszałam reszta to dla mnie nowość. Podobno pietruszka jest też dobra na przebarwienia. Wierzę także w moc aloesu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie wszystkie warzywa i owoce dobroczynnie działają na nasz organizm. Aloes też :)

      Usuń
  5. A ja tak dawno marchewek nie jadłam ;) Muszę to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię sok marchwiowy świeżo wyciśnięty ale samą marchew też zjadam czasem. Między innymi dzisiaj w ilości 1 :) Mało ale zawsze coś!

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło za każdy komentarz! Dzięki nim blog może tętnic własnym oryginalnym życiem, które każda z was współtworzy budując EKO wspólnotę tego miejsca w sieci.
Wszystkie komentarze czytam z uśmiechem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...