MOJA PIERWSZA WYGRANA :)

Jakiś czas temu wygrałam pierwszy raz w konkursie organizowanym przez Anne Claire na kosmetyczne-pokusy.
Jakiś tydzień temu odebrałam moją przesyłkę.

Wygrałam:
  1. WZMACNIAJĄCY TONIK DO WŁOSÓW - RECEPTURY BABUSZKI AGAFKII
  2. SPRAY - SEPHORA
  3. OLEJEK ŁOPIANOWY ZE SKRZYPEM POLNYM PRZECIW WYPADANIU - ELFA
O to moja wygrana:



Już zdążyłam każdy produkt użyć przynajmniej raz i z każdego jestem zadowolona. Najbardziej z ziołowego toniku. To mój pierwszy produkt rosyjski i na pewno będzie ich całe mnóstwo. Jestem oczarowana :) Tonik ten ma przepiękny zapach i skład. Na drugim miejscu umieszczam dwa pozostałe produkty. Jedyne co mi przeszkadza w olejku łopianowym to to iż w składzie widnieje składnik którego bym nie chciała ale w przypadku włosów da się to jakoś obejść.

PS. Jak sobie trochę poużywam to zrecenzuje każdy kosmetyk z osobna!

10 komentarzy:

  1. gratuluję, najbardziej jestem ciekawa toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Obserwuję i pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Toniku do włosów też używam od jakiegoś czasu i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję!
    ja ten olejek mam, a na tonik już się dawno napaliłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Często mam przesuszone usta, a córka wręcz popękane. Stosujemy Masło shea oraz maść z wit. A :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło za każdy komentarz! Dzięki nim blog może tętnic własnym oryginalnym życiem, które każda z was współtworzy budując EKO wspólnotę tego miejsca w sieci.
Wszystkie komentarze czytam z uśmiechem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...