WITAMINOWY ŻEL POD PRYSZNIC - NATURA SIBERICA

Idąc za ciosem kupiłam za jednym razem wszystkie trzy żele marki NATURA SIBERICA jeden z nich już opisywałam TUTAJ. Teraz jednak dzisiejsza notka poświęcona będzie wersji witaminowej. Muszę wam powiedzieć już na samym początku, że póki co gorzej nie jest, ale czy lepiej? Tego dowiecie się czytając dalej!

O samej marce i jej filozofii pisałam przy poprzednim żelu tak więc nie będę powtarzać informacji o firmie. Wspomnie tylko iż są to kosmetyki naturalne produkowane w Rosji. Dużo kosmetyków ma ładne składy bez szkodliwych substancji. Kosmetyki są certyfikowane. (aktualnie dostępne kosmetyki tej marki mają zmienione składy. Moja wersja żelu pochodzi jeszcze sprzed zmian).








Żel ma dużą pojemność 400ml. Produkt zapakowany jest w nie przezroczystą butle z plastiku. Opakowanie posiada pompkę dozującą. Preferuje tego typu dozowniki. Wadą jednak jest nie możność zablokowania raz otwartego dozownika. Pompka chodzi dość sprawnie. Nie zacina się. Niestety aby umyć całe ciało nie wystarczy jednokrotne naciśnięcie pompki. Średnio u mnie wychodziło to od 4 - 6 naciśnięć. Mimo to produkt umilał mi kąpiele przez ok. 3 miesiące a nie korzystałam z niego sama. Jednak muszę zwrócić uwagę iż podczas stosowania tego żelu myłam się także innymi produktami. Tak wiec stosowałam go co drugie, trzecie mycie. Konsystencja żelu odpowiednia. Produkt nie spływał mi z dłoni, ale nie był też zbity. Dobrze się rozcierał i rozprowadzał po skórze. Zapach bardzo trafiony jak dla mnie. Lekko słodkawy z nutą kwiatową i ziołową.     
SKŁAD:






DZIAŁANIE:

Żel ten w porównaniu z wersją tonizującą (różowe opakowanie), o której już pisałam jest równie dobry w swoim działaniu. Jest delikatny, przynosi ukojenie, ale szczególnie na zmysły. Zapach tej wersji idealnie pasuje dla wyciszenia się podczas kąpieli pod prysznicem.Ta wersja żelu - nuta zapachowa dobrze wpływa na poprawę samopoczucia zwłaszcza przed snem. Przynajmniej u mnie tak było. Czy żel dostarcza witaminy i minerały skórze? Tego nie umiem stwierdzić. Ciężko tez wymagać od żelu do mycia takiego działania. Skład jest dość bogaty a skóra nigdy nie zareagowała źle na ten produkt. Podczas mycia się tym kosmetykiem ma się wrażenie delikatnego odświeżenia skóry. Jednak co odróżnia tą wersje żelu od tonizującej? Brak powodowania uczucia PRZESUSZENIA SKÓRY! Przy tej wersji witaminowej skórze nie towarzyszyło uczucie suchości nawet podczas regularnego i długotrwałego stosowania tego produktu. Tak więc wiele zapewnień producenta u mnie się sprawdziło. Bardzo chwale sobie ten żel.



CZY KUPIE TEN PRODUKT JESZCZE RAZ?



Bez wahania kosmetyk ten znalazłby się ponownie w moim posiadaniu bo rzadko zdarza mi się natrafić na produkt, z którego jestem naprawdę w 100% zadowolona. Jednak nie mogło być aż tak pięknie...
Marka mieszała w swoich składach i ten żel także został poddany tej zbrodni! Ja jestem w żałobie bo chyba pierwszy raz w życiu cieszyłam się, że znalazłam żel pod prysznic idealny! Życie jednak lubi płatać nam figle. 
Nim kupię ten produkt ponownie to zastanowię się kilka razy. Mam jednak nadzieje, że może zaakceptuje zmianę składu i odważę się sięgnąć ponownie po ten żel w nowej wersji.  

AKTUALIZACJA ( ): Obecnie ten żel posiada następujący skład:

Aqua, Sodium Сосо-Sulfate, Glycerin, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine ,Cetearyl Alcohol, Aquilegia Sibirica ExtractWH, Hesperis Sibirica ExtractWH, Sorbus Sibirica ExtractWH, Rubus Сhamaemorus Fruit Extract *, Linum Usitatissimum Seed Oil*, Rubus Idaeus Fruit Extract*, Сinnamomum Zeylanicum Bark Extract*, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl BetaineHR, Pineamidopropyl BetainePS , Caramel, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Chloride, CI 75470, Parfum, Citric acid, Citranellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional.

24 komentarze:

  1. Zapach tej wersji najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach świetnie wpływa na dobre samopoczucie :)

      Usuń
  2. Brzmi bardzo kusząco. Lubię rosyjskie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię. Kilka nawet osiągnęło status hitów!

      Usuń
  3. jeśli kiedykolwiek uda mi się zużyć moje zapasy żelowe, to możliwe, że sięgnę właśnie po ten ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O coś całkiem fajnego widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kiedyś kupić jakiś żel Natura Siberica.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również go polecam :) Bardzo fajny ! Super nawilża skórę

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam od nich szampon przeciwłupieżowy i był to strzal w 10 więc i wezmę przy nastepnych zakupach ten żel pod prysznic. Usłyszałam o nim dzięki tobie, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam szampon przeciwłupieżowy i byłam nim oczarowana :)

      Usuń
  8. wygląda kusząco, jeszcze nie miałam nic z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. skoro same plusy to może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki fajny, aż się obśliniłam.. zaczynam cenić i kochać rosyjskie kosmetyki:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię rosyjskie produkty bo wiele jest perełek w dobrej cenie!

      Usuń
  11. Na razie odkrywam rosyjskie kosmetyki do włosów, tych do ciała jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jednak można jeszcze mnie zaskoczyć czymś pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak taki dobry to na pewno zagości i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło za każdy komentarz! Dzięki nim blog może tętnic własnym oryginalnym życiem, które każda z was współtworzy budując EKO wspólnotę tego miejsca w sieci.
Wszystkie komentarze czytam z uśmiechem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...