INFORMACJE ROZDANIOWE - CZYLI BIORĘ UDZIAŁ ...

Chciałam się podzielić z wami kilkoma informacjami dotyczacymi rozdań w jakich biorę udział być może i wam coś wpadnie w oko. Zapraszam do przegladniecia :)


Pierwszy konkurs kończy się już nie bowiem bo 11 lipca tak więc to już ostatni dzwonek aby wziąć udział w losowaniu. Do wygrania są naturalne kosmetyki na bazie oliwy - TUTAJ






Kosmetyków tych nigdy nie stosowałam dlatego są dla mnie kuszące :)



Drugie z kolei jest rozdanie organizowane przez xkeylimex -  TUTAJ




Są to kosmetyki już dość dobrze znane i rozreklamowane. Jednak ja jeszcze nie miałam okazji posiadać ani jednego tej marki. To kosmetyki na bazie naturalnych składników tak więc również mnie interesują!



Następne rozdanie organizuje blog kolczykiizoldy - TUTAJ



Misz - masz w tym rozdaniu wygrywają aż 3 - 4 osoby. Każdy powinien znaleźć coś interesującego dla siebie. Ja znalazłam :D


Kolejne organizuje BIOEMA - Zapraszam TUTAJ



Do wygrania są kosmetyki dość dobrze znane już w świecie blogosfery i przede wszystkim lubiane rosyjskie kosmetyki. Będą te oraz wiele innych dostępnych w sklepie online, który otwarcie planuje już w tym miesiącu!


I Ostatnie organizowane TUTAJ




Kosmetyki niedostepne niestety w Polsce. To naturalna linia produktów klasy Alterra. Mam na te kosmetyki ogromnego smaka od dawien dawna. Może bedzie ku temu okazja by je w końcu posiąść ale tak namacalnie :)



To tyle z informacji rozdaniowych jak na razie. 
Przypominam wszystkim o mojej zabawie, która potrwa przez cały obecny miesiąc. Szczegóły zabawy odnajdziecie klikając w baner na bocznym pasku dotyczący MIESIĄCA ALTERRA:





 bądź bezpośrednio TUTAJ 

Wszystkich gorąco zapraszam do udziału w mojej zabawie. Na koniec miesiąca w planach mam małą niespodziankę dla wszystkich biorących udział!

Miłego dnia :)

8 komentarzy:

Jest mi niezmiernie miło za każdy komentarz! Dzięki nim blog może tętnic własnym oryginalnym życiem, które każda z was współtworzy budując EKO wspólnotę tego miejsca w sieci.
Wszystkie komentarze czytam z uśmiechem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...