MAJOWY RANKING KOSMETYCZNY



W majowym podsumowaniu recenzji kosmetycznych nie było dużo bo tylko trzy ale nie zabrakło w nim mimo wszystko hitów jak i kitów. Oto one:

Zwycięzcą rankingu został jeden produkt, który okazał się moim hitem:



SÓL + KOKTAJL DO KĄPIELI - ZIELONA CYTRYNA - ORGANIC SHOP


  • NATURALNY AROMAT ZAPACHOWY
  • PRZYJAZNY SKŁAD
  • NIE ZAWIERA: SLS, PARABENÓW I SYLIKONÓW


Sól firmy Organic shop okazała się strzałem w dziesiątkę. Cudownie pachnie i przyjemnie relaksuje podczas kąpieli tworząc bardzo subtelną piankę na powierzchni wody. W chłodniejsze dni tegorocznego lata świetnie się sprawdzi u wszystkich lubiących wannowe kąpiele zwłaszcza wieczorem!


ZAPRASZAM DO PRZECZYTANIA SZCZEGÓŁOWEJ RECENZJI TUTAJ


Kolejne miejsce już nie hitowe ale z dobrą oceną należy do:


RÓŻANY TONIK - LAVERA


  • PRODUKT CERTYFIKOWANY - GETESTET I BDIH
  • PRODUKT PRZEZNACZONY DLA WEGAN
  • PIĘKNY NATURALNY ZAPACH - RÓŻY


Tonik ten mimo iż nie został moim hitem jest jak najbardziej warty polecenia. U mnie nie sprawdził się z kilku powodów o których możecie poczytać w recenzji tego kosmetyku. Zapach tego toniku jest naturalny - oczywiście różany :)



 ZAPRASZAM DO PRZECZYTANIA SZCZEGÓŁOWEJ RECENZJI TUTAJ

Na końcu nie trafiony kosmetyk, którym jest:


  LAWENDOWY SZAMPON - JASON 


  • EKONOMICZNE OPAKOWANIE
  • WYGODNY DOZOWNIK TYPU PRESS
  • ORGANICZNE SKŁADNIKI


Nie polubiłam się z tym kosmetykiem. Dla krótkich włosów będzie dobry ale dłuższe włosy plątają się po umyciu tym szamponem dlatego z tych oraz kilku innych powodów produkt ten stał się moim kitem.


ZAPRASZAM DO PRZECZYTANIA SZCZEGÓŁOWEJ RECENZJI TUTAJ

7 komentarzy:

  1. Kusi mnie przedstawiona przez Ciebie sól od Organic Shop :) Uwielbiam pławić się wieczorem w orzeźwiającej kąpieli, także świeży zapach tego kosmetyku byłby dla mnie jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyk przyjemnie się stosuje ale ciężko z jego dostępnością ... Dostałam ją jako gratis do zamówienia. Przeglądałam sieć w poszukiwaniu tego kosmetyku i nie znalazłam tej soli w stałej ofercie online. Za to spotkałam się z innymi wersjami zapachowymi tych produktów. Jednak moje poszukiwania trwały już spory czas temu więc może teraz gdzieś uda się tą sól nabyć :)

      Usuń
  2. kiedyś miałam sporo kosmetyków Lavera i bardzo je lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja produktów Lavery nie mam zbyt wiele ale jeszcze się nie zawiodłam!

      Usuń
  3. Sól i tonik chętnie wypróbuję, szkoda ze szampon nie wypadł najlepiej, nie lubię poplątanych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam długie włosy dlatego kosmetyki, które plątają włosy są u mnie na przegranej pozycji:)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło za każdy komentarz! Dzięki nim blog może tętnic własnym oryginalnym życiem, które każda z was współtworzy budując EKO wspólnotę tego miejsca w sieci.
Wszystkie komentarze czytam z uśmiechem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...