WODA RÓŻANA - DABUR

Dla niektórych róże to przerzynek. Ja na pewno do takich osób nie nalezę ponieważ uwielbiam wszytko co jest ucieleśnieniem piękna, delikatności i kobiecości. Dawne cywilizacje ceniły te kwiaty nie tyko za ich piękno zewnętrzne ale także za ich piękną woń i różnorodne zastosowania m.in. obrzędowe, religijne, kulinarne czy pielęgnacyjne. Mimo upływu lat rośliny te nie straciły na swojej wartości. Istnieje wiele odmian tych roślin. Niektóre gatunki wytwarzają jadalne owoce jak np. owoce dzikiej róży. Z Jadalnych owoców i płatków można robić konfitury, dżemy, wódkę, sosy, pasty. Nadają się świetnie do aromatyzowania np. napojów, octu czy miodu. W przemyśle kosmetycznym kwiaty tych roślin to bardzo cenne surowce. Wiele kosmetyków pielęgnacyjnych i aromatycznych wykorzystuje te rośliny. Róże zawierają witaminę C, flawonoidy i kwasy owocowe, które pomagają w walce ze zmęczoną i zniszczoną słońcem cerą. Ponadto działa nawilżająco, wygładzająco i wzmacniająco na naczynka krwionośne.  



Woda różana jest ubocznym produktem destylacji podczas wytwarzania olejków różanych. Produkt ten ma zastosowanie kulinarne i kosmetyczne zwłaszcza na bliskim wschodzie i w Azji. ale coraz częściej także w Europie i na świecie.



Woda różana otrzymywana z świeżych płatków różanych. Posiada piękny, naturalny zapach.  Również jest znana i ceniona ze swych pielęgnacyjnych właściwości: odświeża, tonizuje, nawilża skórę przywracając jej naturalną równowagę. Regeneruje skórę wrażliwą, przesuszoną ze skłonnością do pękających naczynek. Codzienne stosowanie wody różanej powoduje, że skóra staje się elastyczna, promienna i jedwabiście gładka. Jest powszechnie ceniona za swoje właściwości odmładzające. Woda różana to sekret piękna. Woda różana jest idealnym uzupełnieniem maseczek do twarzy z naturalnych składników. Przygotowując maseczkę ze sproszkowanych ziół, roślin czy kwiatów warto zamiast zwykłej wody zastosować wodę różaną do mieszanki, a efekt będzie o wiele bardziej widoczny, zadowalający i pozytywnie zaskakujący:) Wspomaga dobroczynne działanie pozostałych składników maseczki! Wodę różaną można śmiało stosować również do pielęgnacji włosów - do płukanek i maseczek. Dzięki temu włosy staną się pełne życia, miękkie i aksamitnie gładkie. Można również robić okłady na oczy wacikami nasączonymi wodą różaną. Woda różana może służyć do wyrobu własnych kosmetyków. Woda różana ma działanie  nawilżające, łagodzące, dodatkowo zamyka pory skóry.


Skład: Woda, ekstrakt z róży


100% naturalności! bez dodatków! bez konserwantów i alkoholu!

Opis ze strony www - sklep z, którego zakupiłam moją wodę:)


Woda zamknięta jest w szklanej butelce o pojemności 150ml. Wieko butelki jest zakręcane. (Zdjęcie powyżej) Używam jej do przemywania twarzy za pomocą wacika zamiast tonika oraz jako dodatek do glinek i maseczek. Można także aplikować na włosy jako np. płukanki itp. jednak ja osobiście nie stosowałam nigdy wody różanej na włosy. Butelka starcza na dość długo jeśli nie używa się jej do włosów:) Zapach jest delikatny i przyjemny. Jednak dla mnie trochę taki mdły gdy go wącham bezpośrednio z butelki. Natomiast na skórze zapach tej wody jest naprawdę przyjemny. Utrzymuje się tylko subtelna nutka zapachowa, która dość szybko wietrzeje:( 

SKŁAD:

ahhh:) nic dodać nic ująć!!! W składzie nie ma żadnych sztucznych dodatków ani konserwantów tak jak to pisze producent sama woda + ekstrakt z róży :) tylko więcej takich kosmetyków ! aha no i bez alkoholu :) Ze względu iż woda nie zawiera konserwantów, alkoholu itp. przechowywana jest przez menie w lodówce aby nie dopuścić do rozwoju bakterii.

DZIAŁANIE:

Po dłuższym stosowaniu wody różanej jako toniku się nie sprawdziło. Woda znakomicie odświeża i działa na cerę ale za delikatnie oczyszcza twarz. Oczywiście nie odłożyłam tego kosmetyku na bok! Dalej używam tej wody do przemywania twarzy ale zamiennie jako uzupełnienie innych kosmetyków podczas pielęgnacji. Woda nie podrażnia mojej dość wrażliwej twarzy. Nie zauważyłam aby skóra po zastosowaniu wody była opięta, zaczerwieniona czy swędząca. Wręcz przeciwnie zapobiega podrażnieniom i zaczerwienieniom skóry. Dobrze działa także na moje naczynka:) Po dłuższym stosowaniu twarz jest nie co gładsza. Czy nawilża ? Nie zauważyłam abym po tej wodzie miała białe łuszczące placki na twarzy więc chyba daje rade. Doskonałym określeniem będzie NEUTRALIZUJE - PRZYWRACA RÓWNOWAGĘ :) a to mojej twarzy bardzo dobrze służy!

CZY KUPIE TEN PRODUKT JESZCZE RAZ?

Woda różana z pewnością zagości w moim asortymencie na długo:) Świetnie sprawdza się w obecnej roli jako dodatek do glinek zamiast zwykłej wody a także do przemywania twarzy zwłaszcza kiedy jest zaczerwieniona i podrażniona:) Woda różana jest świetnym uzupełnieniem mojej pielęgnacji. Dlatego z czystym sumieniem mogę przyłączyć ten naturalny produkt do moich MUST HAVE!






Osobom stosującym naturalną pielęgnacje z pewnością dobrze znany jest ten produkt. Podzielcie się swoją opinią na temat tego kosmetyku. Do czego wykorzystujecie wodę różaną ???


AKTUALIZACJA ( 15.11.2013) - Z przykrością muszę poinformować osoby, które jeszcze nie wiedzą iż woda różana marki DABUR wprowadziła zmiany w składzie produktu! Nie jest to już naturalny produkt w którym była: woda + ekstrakt z róży. Teraz zamiast prostego składu zobaczymy coś takiego: Aqua, Propylene glycol, Potassium sorbate, Rose extract, Citric acid, Citronellol, Geraniol. Jak widać zmiana jest drastyczna. Także i etykieta produktu uległa zmianie na czerwono białą z napisem rose. Jeśli zależy wam na prostym składzie szukajcie starych wersji tej wody jeśli jeszcze są bądź produktów innych marek.

14 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam tonik różany z Choisee, ale niestety ma kilka niefajnych dodatków. Następnym razem zamierzam kupić właśnie tę wodę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo u mnie się sprawdziła:) po za tym jest uniwersalna i można ją stosować jako dodatek do innych kosmetyków a także do produktów spożywczych w razie złej tolerancji jako tonik.

      Usuń
  2. Mam hydrolat różany z Biochemii Urody, który uwielbiam :) Stosuję tak ja Ty i również jest to mój must have :) Niestety zbliża się ku końcowi, więc niedługo będę musiała uzupełnić.

    OdpowiedzUsuń
  3. JA miałam tylko mgiełkę do ciała z avonu jeśli chodzi o róże i tyle...hi ale to raczej nie naturalny produkt :D
    hmm ale ja jeszcze nie stosowałam takiej wody, a więc tym bardziej jestem jej ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam w ofercie olejek różany - 1 ml kosztuje ok. 200 zł. :) na razie sprzedałam tylko dwa. mam na niego straszną ochotę ale cena/ilość mnie przeraża. ")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki to nie co inna bajka :) Ich cena też jest dużo wyższa...ale naprawdę tak drogo za 1 ml ?? Olejki sprzedają różne sklepy ale po niższych cenach jednak nie zawsze są to produkty pełno wartościowe.

      Usuń
  5. Na pewno świetny produkt, ale ja nie znam wód.

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt świetny jako składnik maszeczek i innych mazideł. Opakowanie tylko niskiej jakości. Sama zawartość wszystko rekompensuje :)Pozdrawiam na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy bo mamy najlepsza produkty ziolowy do pielegnacji wlosow.. wlosy to naturalna bizuteria:) trzeba dbac

    www.daburdirect.pl
    www.deesis.com.pl/sklep

    OdpowiedzUsuń
  8. stosuje do wszystkiego :D mieszam z maseczkami, jako tonik, jako odsiwezacz :) towarzyszy mi na kazdym kroku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U siebie też odkryłam magiczną zmianę w składzie. Teraz nie wiem, do czego to świnstwo wylać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na włosy - jako płukankę możesz zastosować po myciu. Nie ma bezpośrednio kontaktu ze skórą a włosom na pewno nie zaszkodzi :) Na szczęście jest wiele innych wód różanych do wyboru!

      Usuń
    2. Właśnie tak myślałam, by używać przeciwko puszeniu :) Spróbuję może z ktc, chociaż teraz już nie do końca ufam takim firmom (może niesłusznie, ale mam wrażenie że po historii z dabur wszystkie oszustwa są możliwe, a o źródłach pozyskiwania w ktc mało wiem) Podobały mi się ich oleje kokosowe, ale za pół kg 13zł teraz jest tym bardziej podejrzanie, chociaż bardzo atrakcyjne cenowo :(

      Usuń
    3. Ta z ktc jest dobra jeśli chodzi o skład i nie droga. Nie tak dawno pisałam recenzje o niej. Post obecnie znajdziesz w najczęściej czytanych. Ja mam niektóre oleje z ktc m.in kokosowy (jest on rafinowany), migdałowy też mam i bodajże musztardowy. Są to dość tanie oleje. Ich jakość jest zadowalająca choć nie najlepsza, ale u mnie na włosach sprawdza się świetnie (kokosowy) i migdałowy również także na ciało. Decyzja należy do Ciebie :)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło za każdy komentarz! Dzięki nim blog może tętnic własnym oryginalnym życiem, które każda z was współtworzy budując EKO wspólnotę tego miejsca w sieci.
Wszystkie komentarze czytam z uśmiechem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...