SPOSÓB NA ROZPUSZCZANIE OLEJKÓW


Czy macie niezastąpione sposoby na szybkie i skuteczne rozgrzewanie olejków, które przy niższych temperaturach niestety zastygają?

Jeśli nie to zapraszam do zapoznania się z moją metodą.

Na samym początku stosowałam metody takie jak:

Włóż do ciepłej wody na kilka minut … 
przed użyciem włóż butelkę pod strumień ciepłej wody itp. 

Oczywiście, że wypróbowałam te metody kilka krotne  ale niestety nie byłam zadowolona z efektu. Takie rozwiązania mi nie odpowiadały, ponieważ etykietki od butelek szybko zaczynały odpadać, co nie umożliwiało ponownego przeczytania np. sposobu użycia bądź innych informacji czasem przydatnych przynajmniej dla mnie. Ponadto po rozgrzaniu olejku pod woda buteleczka była zawsze cała mokra i trzeba było ją wycierać. Tak, więc szybko zaniechałam dalszych sposobów przy użyciu wody.



Kolejnym sposobem, na jaki wpadłam był oczywiście kaloryfer. Jednak ten sposób tez miał wady. Pierwszym minusem było to, iż olejek trzeba było przewracać, co jakiś czas, aby rozpuścił się równomiernie, – co i tak nie zawsze wychodziło … drugim minusem było to, iż tej metody mogłam używać tylko w okresie jesienno – zimowym. Tak, więc ten sposób również szybko porzuciłam.

W końcu wpadłam na metodę, która według mnie ma najmniej wad.

Po pierwsze: mogę jej używać przez cały rok!
Po drugie: nie niszczy opakowań butelek
Po trzecie: butelki się nie brudzą i nie trzeba ich wycierać!
Wadą jest to, iż bez prądu się nie obejdzie! Problem może pojawić się, gdy np. wyłączą prąd albo, kiedy gdzieś wyjedziemy w miejsce gdzie nie ma dostępu do prądu jak np. biwak itp. Jednak takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, dlatego ta metoda według mnie jest nie zawodna, najszybsza, najwygodniejsza a co najważniejsze najbardziej skuteczna! Wystarczy włączyć ową poduszkę do prądu obwinąć nią olejek i poczekać aż się nagrzeje i rozpuści olej. Trwa to do kilkunastu minut. Olejek jest w pełni rozpuszczony i przyjemnie rozgrzany – wtedy nie ma problemu z wydobyciem produktu na zewnątrz. Serdecznie polecam wszystkim taką metodę gdyż jest naprawdę skuteczna! Jeśli macie jakieś inne równie skuteczne sposoby na olejki to chętnie się o tym dowiem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło za każdy komentarz! Dzięki nim blog może tętnic własnym oryginalnym życiem, które każda z was współtworzy budując EKO wspólnotę tego miejsca w sieci.
Wszystkie komentarze czytam z uśmiechem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...